Jak na PR článek? 5 rad

PR článek je formou komunikace mezi podnikatelem a zákazníky. Zejména malé firmy, ale nejen ty, publikují PR články proto, aby na sebe a své produkty upozornili. Jak ho ale napsat? Zkuste pro začátek využít vzor nebo se držte jednoduchých tipů, které z vašeho textu udělají PR článek.

PR článek

Proč má smysl používat PR články?

V podnikání existuje mnoho formátů, kterými lze oslovit veřejnost a potenciální zákazníky. Proč ale psát zrovna PR článek? Jeho hlavním cílem je získání pozornosti, a to nejen zákazníků, ale třeba i médií. Rozšíření okruhu publika a budování značky nejsou zdaleka jediné výhody.

Dobrý PR článek může také zlepšit SEO, tedy optimalizaci pro vyhledávače. Jde o důležitý krok, který váš web může dostat do popředí při vyhledávání. Tím se také na stránky proklikne více návštěvníků a zvýší se tak organická návštěvnost (která je neplacená).

Co by nemělo chybět?

Stejně jako novinářské žánry, i PR články mají svá pravidla a náležitosti. Pokud chcete napsat kvalitní PR článek, zkuste využít následující tipy:

  • Důkladná rešerše by měla být základ každého textu, nejen PR článku. Ještě před tím, než se pustíte do psaní si o tématu najděte co nejvíce informací. Jenom tak do svého textu vložíte informační hodnotu pro čtenáře.
  • Poutavý a originální nadpis je základ. Dbejte na to, aby obsahovat klíčová slova a pro zvýšení efektivity do něj můžete zakomponovat i číslice.
  • Perex, neboli krátký text v úvodu, rozhoduje o tom, zda bude čtenář pokračovat ve čtení nebo bude hledat informace jinde. Poutá pozornost a odkazuje na další obsah článku.
  • Používejte klíčová slova, která vystihují podstatu vašeho textu, a navíc pomáhají k vašemu PR článku odkázat ty správné zákazníky.
  • Ke zjednodušení a ozvláštnění komunikace se nebojte využít grafy, obrázky nebo infografiku.

Pokud přemýšlíte, jak zaujmout a odkázat zákazníky na stránky své firmy, PR články mohou představovat výhodný nástroj. Takové texty by zároveň na první pohled neměly působit jako reklama. Proto pokud si nejste jistí, jak napsat kvalitní PR článek, zkuste použít vzor nebo se obraťte na profesionála.  

- Jak na PR článek? 5 rad

Warning: Undefined variable $displayForm in /data/web/virtuals/3598/virtual/www/domains/freshstart.cz/wp-content/themes/freshstart-theme-1.0.1/single-post.php on line 71

|